FotoFun

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Julia o Isabell - 29 september 2012 21:05

Hej :)


Tog två ganska fina bilder innan som jag hade tänkt visa.

   

Hoppas ni gillar dem   

Hejdå / Isabell

Av Julia o Isabell - 29 september 2012 18:05

Hejsan !!!


Idag har jag och mina föräldrar varit på ett köpcenter som heter "Center Syd".

Vi handlade ganska mycket men det kommer bilder på det jag köpte plus en lista på var jag köpte vad.

 

Kläderna på denna bilden är köpta i en Lindex affär. Vi skulle igentligen bara köpa gympabyxor till mig men jag gillade tunikan så vi köpte den också.

 

(ursäkta suddig bild, jag råkade lägga fel bild i blogg mappen.)

Dessa skor på bilden ovan är alla köpta på en sko affär som heter Deichmann. Det är från början en tysk skoaffär men den finns på vissa ställen i Sverige.

 

Pysslet på denna bild är köpta på en hobby affär som heter Panduro.


Jag köpte också ett tränings set med byxor och en tröja på Stadium men dessa har jag dock ingen bild på.

Vi ses / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards