FotoFun

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Julia o Isabell - 5 september 2012 23:44

http://lorealapps.com/ccg_se/competitionentry/julia-17/

Detta är då länken! Kram Julia :)

Av Julia o Isabell - 5 september 2012 23:41

Hej ja då har jag tagit steg två i min dröm, fick ett erbjudande från devote att vara med i en model tävling för L'Oreal Paris det smink märket så nu behöver jag verkilgen ert stöd allihopa, rösta på mig! Men tänker inte tvinga men om ni vill så skulle det betyda otroligt mycket! Och om det är så att jag vinner kommer jag göra en video där jag tacka alla och då kommer jag säga personligt tack till alla som har stöttat! Så rösta om ni känner för det! Kram Julia! :)

http://lorealapps.com/ccg_se/competitionentry/julia-17/.

Denna länken är det om ni vill rösta och ni gör det med att trycka gilla det behövs inga uppgifter ni behöver inte skriva in uppgifter eller något sådan krångligt :)

Av Julia o Isabell - 5 september 2012 15:38

Hej   


Idag i skolan hade vi idrott. Först började vi med några plättlekar som uppvärmning.

Vi körde "under hökensvingar kom" och "kycklingen och räven" eller vad den heter.

Men ni vet den leken där en är mamma kyckling och en räv, sen är resten kycklingar som ska ta sig till andra sidan utan att bli tagen av räven. Sedan spelade vi brännboll fast innomhus så man fick kasta ut bollarna istället.


Sen resten av dagen har vi arbetat. Men imorgon ska vi till konsärhuset och lyssna på en författare. Dom sa namnet på henne i samlingen men jag har glömmt bort det. Japp nu har jag i all fall precis gjort läxan för jag blev hämtad från skolan tidigare idag.

 

Hejdå / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards