FotoFun

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Julia o Isabell - 16 september 2012 15:30

Hej   


Nu har Fluff precis fått en lite klippning i ansiktet vilket behövdes.

Han sprang nämlig in i ett träd igår    Stackars Fluff.

Sen passade jag på att träna honom i lite hoppnig också. Han var riktigt duktig faktiskt.

Ska nog repetera nästa helg för jag hinner nog inte i veckan för jag kommer ju hem 16:45 och sedan ska jag ju göra läxor och äta.

Men jag tog en bild på hans nya klippning ;)

 

Så söt han är   

Vi ses / Isabell





Av Julia o Isabell - 16 september 2012 13:30

Hej :)


Det var ju ganska länge sedan vi gjorde ett mode inlägg så jag hade tänkt göra ett nu.

Idag har jag ganska färgglada kläder bara så ni vet ;) Här kommer en bild:

 

Fin ros   

Här har ni listan på var jag köpt kläderna:


Byxorna: Vet ej


Tröjan under västen: Kapphal


Västen: Mamma har stickat den   


Som ni ser så vet jag ju inte var byxorna är köpta men jag skulle gissa på typ Lindex.

Vi ses / Isabell




Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards