FotoFun

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Julia o Isabell - 15 september 2012 19:14

Hej   


Idag har jag varit med min kompis Olga som äger bloggen www.aglo.bloggplatsen.se

Vi har gjort lite olika saker tillexempel så gick vi och plåckade björnbär på ett ställe som ligger ganska nära vårt hus.

Sedan när vi kom hem gjorde vi choklad bananer och skölde björnbären. Vi lagade aldrig till björnbären men vi hällde upp dom på ett fat så man kan äta dem senare. Tyvärr hann Olga inte äta sina choklad bananer men jag lät dem stå i kylen.

Sedan har vi också klickat rund lite på datorn. Här är i alla fall en bild på mina choklad bananer:

 

Den blev lite suddig men dom ser ju ändå mumsiga ut   

Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards