FotoFun

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Julia o Isabell - 18 september 2012 19:00

Hejsan !!!


Nu har jag precis gjort klart min engelska läxa för denna veckan. Så nu har jag bara svenskan kvar.

Fast den är inte så svår. För övrigt har vi inte gjort något speciellt i skolan. Men imorgon ska vi tjejer i femman ta spruta   

Men det är ju bättre det än att bli sjuk.

I söndags när jag skulle välja kläder till skolfotot så hittade jag ett diadem i min samling som jag inte sett innan.

Jag har liksom 25 stycken så man får väl säga samling. I all fall var diademet jätte gulligt så jag tänkte visa det nu.

 

Så sött !!!!!!!!!!

Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 18 september 2012 12:41

Hej alla glada!
Ja idag är det studiedag för mig! Och såklart ska man ju studera denna dag! Ellerhur! Hahaha nej men man ska ha lite kul också när man är ledig! Just nu så sitter jag och läser inför mitt ekonomiprov! Det är tufft men men man måste! Xd Vad gör ni då? :)
/många kramar Julia! :)

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards