FotoFun

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Julia o Isabell - 13 september 2012 22:47

Annars har dagen varit sådär faktiskt om jag ska vara ärlig! Det har varit mycket läxa och mycket plugg denna veckan kommer faktiskt inte ihåg sista gången jag kollade på tv! Så illa är det haha xd men Jaja sådant får man vara beredd på i gymnasiet hehe xd / kram Julia :)

Av Julia o Isabell - 13 september 2012 22:43

http://lorealapps.com/ccg_se/competitionentry/julia-17/



Sorry blev lite fel med länken här är den!

Av Julia o Isabell - 13 september 2012 22:41

http://lorealapps.com/ccg_se/competitionentry/julia-17/
Ja jag vill tacka de som har röstat det betyder OTROLIGT mycket för mig att ni är så snälla och röstar och verkligen gör det med! Tack tack tack! Är otroligt tacksam kanske inte kommer vinna men det känns otroligt skönt att jag har de röster jag har, man ska vara nöjd med det man har! Jag är otrolig tacksam och jag verkligen hoppas att jag kommer långt i modell tävlingen, den varar till 30 september så än är det inte över, så det som är sugna på att stötta mig i min dröm behöver bara klicka på länken överst! Jag skulle vara otroligt glad! / många kramar Julia :)

Av Julia o Isabell - 13 september 2012 17:20

Hej  


Nu har jag precis gjort klart min läxa. Idag i skolan hade vi slöjd och musik. Båda var kul men slöjden var nog roligast.

På musiken lysnade vi först på lite musik för att lära oss vad olika röster heter, för det är nämligen röster vi arbetar mest med just nu.

Sedan fick vi ett häfte där vi fick skriva vad lite röster heter och sedan skriva in olika saker på rätt plats på en bild tillexempel om nummer 1 var tungan skulle vi skriva det. Så det var lite som ett prov fast inte riktigt för vår lärare skrev svaren på tavlan   

Och sedan spelade vi gitarr tilll en ganska lätt låt. Vilket kanske var tur för jag kan nämligen inte spela gitarr.

På slöjden så fortsatte jag med mitt hopphinder till Fluff. Förresten är det nog snart klart det tar nog bara en eller två lektioner till.

Och ni kommer skälvkalart få se det när det är klart.

 

Vi ses / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards