FotoFun

Alla inlägg under november 2012

Av Julia o Isabell - 25 november 2012 19:44

Ledsen att jag inte bloggat idag men jag har varit med min kompis Olga. Så jag har inte tänkt på att blogga. Men imorgon lovar jag er en bättre uppdatering här på bloggen. Men efersom ni fått vänta så har jag tagit två bilder till er.

 

 

Japp kanske inte dem mest profsiga bilderna men det blir bra tycker jag. Kommer ett till inlägg lite senare i kväll så håll ögonen öppna. Vi ses / Isabell   


Av Julia o Isabell - 24 november 2012 16:19

Märkte nyss när jag loggade in att vi hade skrivit 506 inlägg    . Men här kommer lite fina bilder jag tagit.

   

Vi ses / Isabell

Av Julia o Isabell - 24 november 2012 10:08

Hej :)

Idag hade jag tänkt göra ett mode inlägg. Tror jag gjorde det någon gång förra veckan men nu kommer ett nytt. Enligt mig är dagens kläder lite gammeldags på något sätt. Den lite cream vita färgen känns lite gammal. Men jag kommer som vanligt visa bilder och sedan skriva en lista vad kläderna är köpta ifall någon är intresserad av dem. Här kommer bilder:

       

Jag har tyvärr ingen bild när dem är på mig men jag hoppas ni gillar det ändå. Här kommer köpt-listan:


Tröjan/Linnet: Kappahl

Byxorna: H&M

Koftan: Kappahl

Diademet: Vet ej


Okej jag hoppas ni gillade inlägget och kläderna. Men för övrigt har jag inget speciellt att göra ,men jag ska handla med mamma och pappa och städa Fluffs bur och leka med honom. Men det var nog allt. Vi ses senare / Isabell   



Av Julia o Isabell - 23 november 2012 16:10

Dagens bild:

 

Som ni kanske märkte valde jag att göra dagens inlägget idag istället för på söndag. Detta på grund av blogg torka, jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva om !? Men ni får gärna komma med förslag på vad vi ska skriva om. Jag har även studiedag på måndag så det kommer nog något inlägg då. Men jag blev i alla fall nöjd med veckans bild och låten gillar jag också. Det var nog allt.

Vi ses / Isabell


Av Julia o Isabell - 22 november 2012 18:54

Hej :-)

Idag i skolan har vi nästan inte haft någon arbetstid för vi hade så kallat "tema Afrika". Så det kom några Afrikanska sångare till skolan och lärde oss dansa. Fast det såg ganska konstigt ut för man hoppade och vevade runt med armarna. Men det var i alla fall kul men det blev långtråkigt efer ett tag. En timme innan vi slutade så gick vi till konsärhuset och sjöng och dansade tillsammans.

 

Där har ni då Afrika som ni säkert redan visste om ;)

Hejdå / Isabell

Av Julia o Isabell - 21 november 2012 17:44

Hej !!!

Idag i skolan tog vi vår andra spruta mot livmodercancer. Det gjorde ont   . Men det är mycket bättre nu än innan. Förresten så häde en pinsam sak i dag. Jo jag hade sagt åt min kompis att kolla vår blogg och hon har en tvillingbror så visade hon honom "dumb ways to die" som du hittar lite längre ner. Så började han diskutera det på lunchen vid vår bord. Det var fett pinsamt plus att han sa att den hette fotofun. Så nu är det ju hur enkelt som helt för dem att hitta in hit. Men man får se det från det ljusasidan vi får ju fler läsare.

 

Liten bild men den blir nog bra ;) Hejdå / Isabell


Av Julia o Isabell - 20 november 2012 18:47

Hej :)

Nu har jag bestämt att jag ska he ett läsmaraton. Vi har redan ett i skolan där man skriver upp hur många sidor man läst och innan sommarlovet ska vi ha läst 10 000 sidor tillsammans, men detta är lite annorlunda. Jag ska försöka läsa ut 7 böcker innan 2013. Detta bestämmde jag igår när jag hittade massa bra böcker i min bokhylla för att hitta något att läsa i skolan.

 

Här är en bild som jag tog på en av mina bokhyllor (har två) som jag tyckte passade. ni ser nog det stora mellanrummet mellan några böcker där har jag tagit ut böcker till läsmaratonet. Vi ses imorgon / Isabell   

Av Julia o Isabell - 19 november 2012 16:20

Detta är då en till rolig video som jag hittat på www.fokis.se. Den är enligt mig väldigt gullig men igentligen ganska hemsk. Det handlar ju trots allt om dumma sätt att dö på. Låter kanske lite läskigt men det är den absolut inte, den är faktiskt ganska barnvänlig. Fast då menar jag ju inte att ni ska gå runt och visa småbarn denna video, men ni förstår vad jag menar. Det ända som är dumt är att låten fassnar i huvudet. Jag har lyssnat på den 4 gånger ungefär och går redan runt och sjunger "dumb ways to die, so many dumb ways to die". Så om du inte sett den än gör det nu eller så fort dú har tid. Japp detta var nog allt för idag men vi ses imorgon / Isabell   

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards