FotoFun

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Julia o Isabell - 4 november 2012 15:04

Hej :)


Nu har jag varit ute med mamma på en promenad och tagit lite bilder som jag ska visa.

     

Idag ska det ju egentligen också komma ett dagens inlägg, men detta är ju dagens andra inlägg så vi får se men kanske att det också kommer. Ha det så bra så länge / Isabell

Av Julia o Isabell - 4 november 2012 12:41

Hejsan


Jag vet att jag inte bloggade igår och jag är ledsen men jag var på fotbollsmatch hos farmor och farfar. Egentligen är jag inte intresserad av fotboll men det var roligare än vad man trodde och väldigt spännande. Det blev tyvärr lika så det var ingen som gjorde mål. Lagen som möttes var Öster mot Hammarby. Öster var på hemmaplan eller vad man nu säger och Hammarby borta. Och trots att det stod ungefär 10 poliser i området så kunde inte hammarby klacken visa respeckt till oss andra och började använda gröna tomte bloss och röksmällare. Så vi fick avbryta presentationen tills dom var klara med sina smällare.

Jag tog tyvärr inga bilder på matchen men jag tog en bild på min billjett innan idag.

 

Nu ska jag strax städa Fluffs bur. Och senare idag ska jag på promenad med mamma och ta bilder som jag sedan ska visa.

Vi ses senare / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards