FotoFun

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Julia o Isabell - 14 november 2012 18:33

Idag i skolan hade vi idrott. Det var sådär, vi körde mest bara staffet. Och så skulle vi köra någon grej att det var två lag på varsin sida om en bänk. Sen gick en från varje lag bort och ställde sig på en bänk på motstånarens planhalva. Sedan skulle man passa bollen till den på bänken och om han/hon fångade den skulle man gå och tälla sig på bänken och dem som får upp hela sitt lag först vinner. Så jag var sist kvar och alla bara "kom igen Isabell sikta bättre" men jag kan väl inte hjälpa att jag kortare än alla andra och inte bra på att kasta. Men som ett slut på onsdagen hade jag tänkt bjuda på lite grym musik. Lyssna och njut.

Ingnorera att dem pratar lite då och då. Grym låt i alla fall och jag kunnde inte vänta på att få visa den tills på söndag då jag ska skriva dagens inlägget. Men jag hoppas ni gillar den lika mycket som jag. Ha det så bra / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards