FotoFun

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Julia o Isabell - 2 november 2012 17:14

Idag har mina mormor och morfar "passat" mig för mamma och pappa skulle jobba. Stackars dom som inte får något höstlov !!!

I alla fall så skulle mormor och morfar städa lite i trädgården. Vi har nämligen klippt ner ganska mycket den senaste tiden så vi beställde en kontiener att slänga grenarna och allt vad det nu var i. Först hjälpte jag till sedan blev det kallt och långtråkigt så jag gick in och skrev ett inlägg som ni kanske såg. Sedan när dom äntligen var klara spelade vi lite brädspel. Gick rätt bra för mig faktiskt.

 

En paint bild jag gjorde idag. Jo nu har det ju även blivit november, är det bara jag som tycker tiden går fort ? Jag menar nyss var det ju sommarlov och nu regnar det och blåser ute. Men jag gillar ändå hösten. Den är liksom mysig och om det inte regnar så är det lagom varmt. Man kan till och med ta av jackan ibland på skolan om man kör plätt tillexempel. Nu är det nog dags att avsluta detta inlägg, ska snart följa med pappa och köpa chinamat. Ha det så bra / Isabell

Av Julia o Isabell - 2 november 2012 13:00

Hejsan !!!


Jag gjorde en lite höstig bild i paint som jag tänkte visa för er ;)

 

Blev ganska nöjd faktiskt. Vad tycker du om bilden ???

Hejdå / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards