FotoFun

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Julia o Isabell - 17 november 2012 17:20

Nu är jag hemma från kalaset. Det var väldigt kul och eftersom jag inte är på badhuset så ofta, så var 3 timmars simmning väldigt skönt. När vi simmat ett tag så åt vi lite fika och öppnade paket. Sedan vart det ännu mer simmning. I slutet gick vi till den lilla koskien som ligger i badhuset så fick alla välja tio godisbitar. Tyvärr är det mesta i min mage så jag har ingen bild.

Men här kommer en passande smiley.    Okej inlägget blir nog lite tomt utan bild så jag tar en från google.

 

Det var den bästa bilden jag kunnde hitta men det duger nog.

Hejdå / Isabell

Av Julia o Isabell - 17 november 2012 11:40

Hej   

Idag klockan 1 till 4 ska min kompis ha kalas på badhuset. Så jag ska snart äta och sedan är det inte långt kvar till vi ska åka. ska bli kul men ingen känner någon förutom Ida (min kompis). Så jag hoppas det går bra. Men som jag sa igår ska jag ju göra ett mode inlägg. Kommer som vanligt lägga upp en lista var jag köpt kläderna. Här kommer bild:

 

Här kommer listan:


Byxor: Lindex

Tröjan: C&A (finns i Tyskland vet ej om det finns i Sverige)


Sådär då var det också klart. Nu ska jag nog gå i genom min kära blogg mapp med alla bilder. Ska bli kul att se vad som hände i somras och sådär. Såg en bild där jag och Olga står och spelar badminton i sommar ljuset, och då börjar alla bra minnen komma fram i huvudet och man längtar tillbaks till sommaren igen. Men nu får man tänka positivt, det komme fler sommrar och hösten är ju mysig på ett sätt. Men nu får det räcka med text för min del, för nu ska det kollas bilder !!! Ha det så bra / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards