FotoFun

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Julia o Isabell - 21 augusti 2012 17:09

 


Japp idag var det min första skoldag. Det var en ganska rolig dag förrutom att jag var på klubben till 16:45   

Men det finns ingen anledning att klaga eftersom jag är där ivanliga fall också.

Det första vi gjorde var väl att hitta vår nya plats, hänga av väskan och prata lite med sina kompisar om hur sommarlovet har varit. Men efter det så hade klassen en samling då fröken berättade lite om den nya terrminen och så fick vi en ny planeringsbok. Sen fick vi sätta oss och planera lite i den och "lära känna den" som fröknarna sa. Efter det så fick vi lite uppgifter, alltså inget arbet mer som ett pyssel där vi ska skriva lite om oss själva. Men tillslut blev det iallfall rast och på rasten så hade vi rast helt enkelt. Sen när rasten var slut pratade vår mentor lite om vad vi skulle göra efter lunchen. Vilket var att gå till bibloteket, så efter maten så gick vi till bibloteket. Och efter detta var skoldagen slut och jag gick som sagt till klubben.


Japp så var min första skoldag.

Ha det bra / Isabell

.


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards