FotoFun

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Julia o Isabell - 8 augusti 2012 19:49

Hej   


Jag är ledsen att jag inte bloggat dom senaste dagarna men jag har haft lite annan för mig.

Idag har jag tillexempel varit i en hembyggdspark med mormor och morfar. Och igår va jag med min kompis Olga.

Kolla in Olgas blogg och släng gärna in en kommentar. Hennes blogg heter: www.aglo.bloggplatsen.se

På tala om kommentarer så får ni gärna skriva en här också för vi får ju inte så många kommentarer.

Ja nog pratat om det, här kommer en låt så att inlägget blir lite roligare.

Jag vet att låten är ganska gamal. Men jag lade till den i min spotify lista för några dagar sedan och tycker den är super bra.


Hejdå / Isabell

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards