FotoFun

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Julia o Isabell - 19 augusti 2012 19:08

Hejsan <3


Japp om två dagar börjar skolan igen för mig. Och jag tror Julia börjar samma dag.

Ja iallfall så kanske det blir mer bloggande när skolan börjar eftersom det kommer bli sämre väder kommer man ju vara inne mer. Eller så blir det inte det eftersom vi kommer få läxor. Julia ska ju börja gymnasiet och jag 5:an. Men jag kommer såklart bäretta hur min första dag var om vi inte får läxor. Men jag tror inte vi får  läxor första dagen för det fick vi ju inte förra året men man vet ju aldrig ;)

Själv är jag ganska taggad på en ny terrmin. Vi kommer desutom fåm två nya ämnen: Hemkunskap och NO.

 

Ni kanske känner igen bilden för vi använde den förra året när vi började skolan.

Vi ses / Isabell



Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards