FotoFun

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Julia o Isabell - 1 augusti 2012 19:43

Hej   


Ja som sagt har ju både jag och Julia varit på semester den senaste tiden.

Fast Julia var ju borta längst tid för jag var bara borta i 5 dagar och Julia i en månad   

Men nu är jag hemma igen eller jag var egentligen bara borta från måndag till fredag förra veckan men efter det har jag inte orkat blogga.

Men nu orkar jag så det kommer bli bättre uppdatering. För er som undrar så var jag i Hamburg som ligger i Tyskland.

Det tog ett tag att åka dit för vi åkte med bil   Jag kanske berättrar mer om resan någon annan gång men inte nu.


Idag har jag varit i stan med mamma. Först gick vi in på "Bokia" och jag köpte några suddigum. Det låter kanske lite konstigt men jag har ju visat min suddigums "stad" som jag har på mitt skrivbord. Det var ju ett tag sedan men någon av er måste ju komma ihåg. Men iallfall har jag en bild på dom jag köpte. Här kommer den:

 

Om ni undrar så är den längst till vänster en delfin men om man lägger den ner så välter den så jag fick sätta den så.

När vi var klara på "Bokia" så gick i till en affär som heter "the body shop". Där köpte vi schampo och hår balsam till mig och mamma köpte lite parfym. Detta har jag inte på foto men det hade nog inte varit mer kul om jag hade det.

Efter det så gick vi in på "H&M" och handlade lite kläder till mig. Detta har jag inte heller bild på men ni kommer antagligen få se det i mode inläggen i framtiden. När vi handlat klart så gick vi till torget och köpte glass    Men efter ett tag så kollade mamma på klockan och det visade sig att vi bara hade 3 minuter kvar på parkerings tiden. Så vi fick bokstavligen springa till bilen. Sen så har jag gjort fler saker idag såklart men jag orkar inte skriva allt.


Hejdå / Isabell





Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards