FotoFun

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Julia o Isabell - 13 augusti 2012 17:09

Hej   


Nu hade jag tänkt att jag skulle tipsa er om en bra TV-serie som gick när mina föräldrar var små som heter "Alf".

Det handlar om en utomjording vid namn Alf som kommer till en familj i människornas värld. Och i varje avsnitt hittar den ganska komiske Alf på något roligt som nästan alltid innebör problem för familjen.


Här är en bild på Alf:

 

Enligt mig är han inte så lik min bild av en utomjording, men han är faktiskt ganska gullig   

Bara så ni vet är serien på engelska och jag har inte hittat den med svensk text ännu. Så om man vill se på det måste man vara ganska bra på engelska. Men avsnitten är ungefär 20 minuter långa så det tar inte så långt tid att se på.


Jag tycker att serien är väldigt bra och rolig. Jag hade även tänkt visa första avsnittet så att ni kan se det.

Och om ni gillar serien kan ni antingen se fler på www.youtube.se elller kommentera så att vi kan lägga upp fler avsnitt.

Här är första:

Kolla gärna   


Japp det var nog allt just nu.

Vi ses / Isabell


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards