FotoFun

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Julia o Isabell - 1 september 2013 21:22

 

Idag tänkte jag bara berätta lite om vad som kommer framöver. Som ni märkt bloggar jag inte lika ofta. Och det kommer nog vara så framöver! Men ni behöver inte vara ledsna, det kommer inlägg mer sällan men dom som kommer är mer läsvärda   Så hoppas ni inte blir arga eller ledsna när jag säger detta. Hoppas ni ändå kommer uppskatta inläggen jag gör, även om ni får vänta lite mer på dom.

Som man brukar säga "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"   

Och inläggen som jag tidigre gjorde varje vecka, tillexempel F.U.N, kommer bara ibland.

Ha det så bra / Isabell   

  


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards