FotoFun

Alla inlägg den 30 november 2013

Av Julia o Isabell - 30 november 2013 20:30

Som ni alla vet så är det imorgon första advent, och precis som förra året tänkte jag göra en spännande adventskalender till er läsare!

Och som i alla andra adventsklaendrar så blir det mer spännande ju närmare julafton man kommer   

Men det speciella är att det bara är fyra luckor, en varje gång vi tänder ett ljus.

Så istället för 24 så blir det bara fyra, men såklart kommer det andra inlägg mellan dessa inlägg.

Jag vet inte riktigt vilken tid inläggen jag kommer lägga upp inläggen.

Men antagligen blir det en bestämd tid som jag sedan berättar för er.

Såhär ser i alla fall årets kalender ut:

 

Första luckan kommer ut imorgon, så håll ögonen öppna för det!
Ha det så bra / Isabell   


Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards