FotoFun

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Julia o Isabell - 9 juli 2011 17:46




LÄNGTAR EFTER FILMEN :D:D

Nu har boken kommit ut :d

Vill läsa den :D


  

Av Julia o Isabell - 9 juli 2011 17:12





Denna kameran har jag :D

Jag tycker den tar JÄTTE bra bilder och är väldigt kompakt. Plus fick man den för ett bra pris och med väska o minneskort. Så det var ett JÄTTE BRA köp. Den är ganska lätt hanterad man kan lätt hitta grejer för att få bra bilder men de som vill ha typ jätte jätte bra bilder så tror jag det finns kurser för fotografering men jag är inte så intresserad av kurser för jag är nöjd men de som vill kan ta det, man kan hitta sådant på internet.

Så det var lite om Nikon kameran. :D 

Av Julia o Isabell - 9 juli 2011 16:45



Hej :d

Då är man i Helsongborg :D

Är här för att mamma ska hälsa på sin kompis som hon inte träffat på fem år ungefär. Jag minns henne sådär för jag var tre år gammal då men hon är jätte snäll :D Helsingborg är en jätte fin stad en av mina favoriter faktiskt. Har besökt nästan alla affärer nu hahah xd Ganska trött i fötterna :P Men det var värt det :D Så jag ska äta tårta nu :P


Ses / Julia :D

Presentation


Hej och välkommna till vår blogg!

Vi är två tjejer som gillar att blogga vi heter Isabell och Julia och vi bloggar om allt möjligt, hoppas att ni gillar bloggen och stannar kvar ♥

Fråga mig

110 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om ?
 Långa inlägg
 Korta inlägg
 Båda !!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia o Isabell


Ovido - Quiz & Flashcards